Результати бізнес-форуму "Poland-Ukraine" у Варшаві - Юридична група Eucon

Ми використовуємо файли cookie для нашого веб-сайту. Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з використанням нами файлів cookie.

Публікації

Результати бізнес-форуму “Poland-Ukraine” у Варшаві

З 12 по 14 вересня українські виробники харчових продуктів взяли участь в бізнес-форумі “Poland-Ukraine”. Організаторами української продовольчої торгової місії у Варшаві виступили Рада з питань експорту продовольства ( Ukrainian Food Export Board ) спільно з Асоціацією українського бізнесу в Польщі.[:]

Першу панельну дискусію  «Торговельно-економічні відносини між Україною і Республікою Польща: історія, реалії, перспективи»  модерував президент Асоціації українського бізнесу в Польщі, керуючий партнер Міжнародного правового центу EUCON Ярослав Романчук. Ярослав зазначив, що сьогоднішній захід є  майданчиком для налагодження торговельно-економічних  відносин між Україною та Польщею, зупинившись на практичних аспектах організації експорту продукції та послуг  з України в Республіку Польща та країни ЄС.

DSC02679

Ігор Яценко, керівник Варшавського офісу EUCON,  відкриваючи першу сесію форуму «Роздрібні та економічні відносини між Україною та Республікою Польща: реалії та перспективи» наголосив на тому,  що українському бізнесу при виході на іноземні ринки потрібно обов’язково враховувати специфіку ринку та уподобання споживачів, які можуть в значній мірі відрізнятись від національного ринку.

DSC02680-2

Цього року український продукт представляли наступні компанії: “Малбі Фудс” (ТМ “Міленіум”) , “Петрус-Кондитер” , “Галіція Дистилері”, “Імпак” (ТМ Овочиста) , “Мінераліз” , “Мілкіленд ЕУ”, “Миронівський хлібопродукт”, “Тернопільський молокозавод” (ТМ “Молокія”) , “СПС” (ТМ “Приправка”).

Протягом трьох днів представники компаній зустрілися з торговими мережами, імпортерами та дистриб’юторами й почали вести з ними переговори стосовно постачання української продукції на польський ринок. Серед польських імпортерів на форумі були присутні такі компанії, як Sweets United , ExportPlan , Intellect Management , UkrGoods , TransSer, загалом відбулися зустрічі із 25 компаніями. За думками учасників форуму українська продукція за смаковими якостями дуже вигідно може відрізнятися на європейскому ринку.

Голова Ради з питань експорту продовольства Богдан Шаповал вважає, що українська продукція сьогодні має великий експортний потенціал в Європі.

Богдан Шаповал, Голова Ради з питань експорту продовольства : «Польський ринок дуже консервативний й на нього дійсно складно входити, через високі вимоги та стандарти. Однак слід зауважити, якщо компанії вдається почати співпрацю із такою торговою мережею, наприклад, як Auchan Polska, то вона отримує певний статус й лояльність не тільки на польському ринку, а й на ринку ЄС.

Однозначно цю поїздку можна назвати успішною. Адже компанії не тільки познайомилися й розпочали робити перші кроки з представниками польського бізнесу, головне, що вони  зрозуміли як працює польський ринок, як відбувається на нього вхід. Є розуміння який потрібен їм товар, з якою якістю, в якій упаковці й за яких умов.

3

Сьогодні в Польщі широко представлені українські кондитерські компанії. Свій офіс в Польщі мають такі українські компанії як “Міленіум”, які були присутні на цій виставці, “Рошен”. На польському ринку вже представлені й українська горілка, бакалія, крупи й деякі види зернових. На цій виставці перед нами стояла задача також познайомити поляків із українською молочною продукцією та іншими продуктами із доданою вартістю. На мій погляд Україна цікава Польщі як тогрівельний партнер й на сьогоднішній день, через своє географічне розташування, вона може стати тим «містком» через який український товар вийде на європейський ринок».

Макет-1

Зв’язатися з нами

Надіслати запит